Sghslove korkum yok canım da bi faydada bulunmuyorlar. Birde karın ağrımın nedenini bilmiyorum ama bebekle alakalı değil. Bebeğim maşallah çok hareketli. Az önce olan gaz sancısıydı yine sanırım. Ama önceki anlattığım ishal kusma bulantı şikayetleriydi. Hiçbir ilaç iğne yapmadılar. Eve geldik. Babam muz alıyo, reflor alıyo, patates yiyorum falan 1 hafta çektim o ağrıyı. Doğumdan zordu. Yardımcı olmadıkları için üzülüyorum. En azından parolu damardan veremiyolar mı? 1 hafta ishal de o kadar su kaybettim. Serum falan takmadılar hiç