Minikfasulyeveannesi Lokman hekimde yaptırmak istersen hepsini öneriyorlar ama tercihe bırakıyorlar genelde 2li temiz ise gerekli görmüyorlarmış ama ben yaptırmadım ayrıntılı ultrason yaptırmayı düşünüyorum. İkili test için gitmiştim bayram öncesine denk geldi kan örnekleri de yoğunluktan dolayı Ankaraya gidemeyeceğinden yapamadık. Doktorumuz da izinliydi Derya hanıma gittik ultrasonra baktı ense kalınlığı burun kemiği herşeyi çok normalmiş sağlıklı dedi. İkili testi sorduk kesin bir sonuç vermiyor risk taraması sadece, yüksek riskli çıkıp sağlıklı doğan bebekler de gördüm, düşük riskli çıkıp hasta olan bebekler de dedi. Kesin sonuç isterseniz genetik test yaptırabilirsiniz %99muş güvenirliği ama baya pahalıymış. Biz de ikili yaptırmadık boşuna stres yapmayalım herşey normal çıktı diye.