Deebg Herkese merhaba adetime 1 hafta kadar var ama göğsümde ara ara batmalar oluşuyor ve göğüs ucumda beyaz beyaz noktalar çıkmaya başladı hamile miyim acaba çok merak ediyorum 8 ay kadar önce boş gebelik sebebiyle kürtaj olmuştum o zamanda yine beyaz beyaz noktalar çıkmıştı göğüs ucumda deneyimli hamişler yardımcı olursanız sevinirim 😊
Umutherdaimvar Deebg canım bende böyle bir tepki olmadı ama hassasiyet vardı oyüzden kesin bişey diyemiyorum☺️ Postun üstte kalsın diye yazıyorum umarım kalbinden geçene kavusursun
Blackkcat Deebg beyaz gibi değilde regliye 8gün kala göğüs ortası benekleri netleşmişti,dolgunlaşmaya başlamıştı ve artası biraz kararmıştı regliye çok yakın,bende belirti olarak en net belirtidir göğüs☺️
Mucizemsinseenn Deebg hamile olabilirsiniz ama biraz bekleyin öyle test yapın bende erken gebelik testi yapmistim çıkmamıştı çok üzülmüştüm meğer hamileymisim bir kaç gün daha geçsin testi öyle yapın :)
Tubasim Deebg canım merhaba bi şey sormak istiyorum bende bir sene önce boş gebelikten kürtaj oldum hala hamile kalamadım bu süreçte tekrar rahim filmi çekildim sıkıntı da yok. Size doktor bi açıklama yapıyor mu ?
Mervekara95 Adetine 6 gün kala yapabileceğin testler var canım ☺️ Predictor early mesela . Kendini yiyeceğine Al yap için rahat etsin
Deebg Mucizemsinseenn adetten kaç gün önce yapmıştın canım bide az önce uzanırken hapşırdım ve kasıklarıma bıçak batar gibi sancı girdi yorumlarda buda gebelik belirtisi diye okudum ama bilmiyorum
Deebg Akfth erken olurda çıkmaz üzülürüm diye korkuyorum beklemek istiyorum ama bekleyemiyorum zamanda geçmiyor
Mucizemsinseenn Deebg adetten 1 hafta önce erken gebelik testi yapmistim çıkmamıştı sonra 3 dün daha bekledim bida yaptım 1 saat sonra felan çok silik çıktı gittim kan verdim 15.9 çıktı işte aceleci davrandığımiz için böyle stres oluyor hep :) sonra 2 katı artcak mı diye stres yaşadım :) en iyisi beklemek :)
Adile_demr Kizlar merhaba reglime 3 gun kala sabah test yaptim ilk 2 3 dakka bekledm cikmadi 2 veya 3 saat sonra baktm 2.cizgi silik cikmis bu sabah reglime 2 gun wardi yaptim tek cizgi cikti ne yapmam lazm beklememmi lazm cok heyecanliyim
Deebg Adile_demr test bekledikçe ikinci çizgi belirginleşiyor diye biliyorum kan testi vermen en sağlıklısı olur
Deebg Tubasim canım ben korundum kürtajdan sonra 2 aydır tekrar denemeye başladık kürtajdan sonra normal muayene olmuştum kan testlerine bakmıştı doktor başka bi açıklama yapmadı