damlac Kızlar merhaba 5. Haftamın içindeyim daha kalp atışını bile duyamadım. Beta hcg takibi yapıyorum. Bugün biraz fazla yürümek zorunda kaldım ve acayip bel ağrım var. Çok korkuyorum. Normal mi bu. Yerleşme ağrısı falan mıdır? Kanamam ya da lekelenmem yok. Bir kimyasal gebelik yaşadım korkuyorum
Mervekara95 damlac Bende öyleyim canım 4+2 bel ağrısı , Kasık ağrısı , kuyruk sokumum bile ağrıyor. Ben dinlenince geçtiği için normal olduğunu düşündüm 🤔
hilalyavuz damlac az önce diğer postta da sorunuzu gördüm burdan da yazmak istedim ☺️ Normaldir ben de 7.haftaya girdim hala bel ağrım var sürekli dinlenin kendinizi çok yormayın ☺️
ayshen1003 damlac eğer hamileysen o bel ağrısı regl dönemine denk geldiğin ama olamadığın için olabilir panik yapma iyi düşün 😅😅
Cileginannesi damlac bende 22 oldum canım hala arada agrır belim.llk zamanlar daha cok afrıyodu ama telaşlanma cok normal
Mervekara95 damlac korkma herkesin başına gelebilir İnan. Benimde kaybım var öncesinde o yüzden korkuyorum . Ama biz şimdiden korkarsak kaybedeceğiz diye onlar bize nasıl tutunsun. Herşey güzel olacak🙏🏻
Slmmrb Doktorum bana progestan verdi bel ağrım var deynce. Çünkü bie kaybım var kalbi durmuştu. Onda da belim ağrıyordu. Bemce doktoruna danıs bunu. Ve az hareket et
Mervee58 damlac bende sizin gibiydim tedirgin oluyordum normal değil gibi geliyordu ama 17+1 im biraz yürüyünce ağrıyor ağrı devam ediyor ama ilk zamanlardaki kadar olmasada Yada alıştığım için bana öle geliyo☺️
damlac Mervee58 inşallah benim de öyle olur ağrım oldu ama hiç lekelenme kanama falan yok içimi rahat tutmaya çalışıyorum o yüzden