Kuskus
Kızlar ben kış gelmeye başladığı andan itibaren devamlı bademciklerim şişer ve doktor heksoben gargarayı verirdi hep. Ben içeriğini okumadan şimdi bir kez yaptım boğazlarım çok yandığı için. Ama hamilelikte kullanılmaz diyo bi zararı olurmu ki ??