Canım bende ümraniyedeyim. Civardaki en iyi hastahane medıcana ben medıcana hüseyin beye gidiyorum biraz pahalıdır ama insan gibi muamele görüyorum en azından. Şöyle ki, afiyet hastahanesinin işleyişini asla beğenmiyorum. İlk haftalarımda afiyete gittim randevum olmasına rağmen tam 40 dk kapıda bekletildim nedenide şu randevulu hastalar beklerken doktorun kapısına yapışıp içerdeki hastanın çıkmasını bekleyip içeri dalan randevusuz hastalar olması.. bir kere gittim o oldu birdahada gitmedim medıcana candır durumun varsa mutlaka gitmeni tavsiye ederim.