Fkryegl Merhaba💫 Hamileliğimin 6. Haftasındayım fakat haftalardır regli ağrısı gibi fazlaca kasık ağrıları çekiyorum. aranızda aynı şekilde olan var mı? Normal midir?
mavera Fkryegl ben 4. Haftadan beri öyleyim canım şu an 8 oldum🤷♀️ her şey yolunda ama ağrı oluyo bende
Fkryegl mavera bende ister istemez korkuyorum bu kadar ağrı neden oluyor diye fakat doktorumda normal dedi canım🙏🏻 Teşekkür ederiim