Ceyda51 hamileliğimden öncede yanma vardı gittim aşırı derecede enfeksiyon olduğunu söylediler düşün fenalaşınca acile gittim acil ceo verdi suya atılan kapsülden 1.000mg kullandım 4 gün sonra bırakmak istedim eşim çok kızdı çok hassas o konularda kızdı niçin bıraktın dedi Bıraktıktan 2 gün sonra leke görünce eşime dedim ki aslında ilacı niçin bırakmıştım biliyomusun hamile olduğumu hissetmiştim diye ve hiç bir belirtiside yoktu sadece hissetmiştim zaten adet günümdü ve leke gördüm herneyse sabah uyandım hiç kan ve leke yok normaldede adetin 2. Günü kanamam fazla olurdu zaten her nerde bir gün iki gün derken baktım 5 gün olmuş hayız olamadım dr gittim ultrasonla baktı kese yok dedi erken olduğundan olabilir kanına bakalım dediler kan verdim ertesi günü sonuç almaya gittiğimde evet hamilesin denildi şuan 1 aylık hamileyim☺️