busrabusraaa yok estafurullah canım tecrübelerimizi paylaşıyoruz hepinizin başından geçiyor böyle şeyler insanları anlamak çok zor az Güleryüz samimiyet görüyoruz çabuk kanıyoruz ama öyle yerden vuruyorlar hayat boyu kendimize gelemiyoruz kimseye güvenme insanın yeri geliyor anne babası sırt çeviriyor ben hayatta hep aile ile imtihan oldum gerisini elinle kenarı koy eşini çocuğunu önemseyip yoluna devam et severek evlenmişsin eşin ailesini tutarak seni hayal kırıklığına uğraşmış haklısın evlilikte aile yanlısı olmak çok kötü çiftlerin en büyük sorunu ben hiçbir zaman eşime anam babam abim ablam demedim hep eşimde demedim yeri hep ortada durdum eşinin kafası karışık ona zaman ver ailesi eşi birde bebek geliyor iş güç borçlar geçim derken erkekler kadınlar kadar dayanıklı değil maalesef ağır gelebilir zamana bırak sorunların üzerinde durup tartışmak değilde mutlu olabileceğiniz şeylerle meşgul olun bak düzelecek herşey 😊