Ozgee_ 31 haftalık gebeyim.herkes karnın aşağı inmiş diyor. Bu haftalarda inmesi normal mi. yada erken doğum belirtisi felan mi.
PnrGg Ozgee_ benim karnım hiç yukarda olmadı hep aşağıdaydı 35 haftalık olduk aşağı doğru büyüyor sanki😂 bence erken doğumla alakası yok sonuçta doktor muayene ederken karnımızı görüyor çok aşağıda erken doğar demedi hiç bana.