Elfeylldhn Nerminnn çatı muayenesini normal doğuma uygun olup olmadığımızı anlamak için yapıyorlar yoksa nasıl anlayacaklar ki
Nerminnn Elfeylldhn evet biliyorum çoğu kişi doğum sırasında baktırır, yani öyle de bakıyorlar doğumda
Kelebegimmm Bana bakmadılar mesela 38-39 haftadayım.doktora sordum eğer boyun küçük değilse kemik yapın iyiyse ona bakmaya gerek yok dedi
anapanda12 Doktorum hiç yapmadı, bebeğimin küçük olmasından sebeb demişti 39 haftada açıklık kontrolü yaptı sonraki gün doğum oldu zaten eğer normal doğum istiyorsanız bu muayne mutlaka yapılır