Zeyk Bilgeyeniceli ya geçmiş olsun🙏 peki suyuna sirke veya limon sıkarak içmeyi denedin mi? Birde fitil verdi mi doktor?
2cocukluana_ Bilgeyeniceli canım bana doktorum beyaz kalıp sabunla yika orayı her banyoda enfekte olan iltihap da gider oluşacak olan enfeksiyon da olmaz dedi gerçekten de öyle çok şükür hiç sıkıntı yaşamadım denemende fayda var
Ultraslan40 Bilgeyeniceli canım benim senelerdir var geçmeyenin hiç geçmiyor istersen her yolu dene. Benim maalesef geçmiyor. Kan verdim bakteri felan da çıkmıyor ama geçmiyor da zıkım 😅😅 gerçekten enfeksiyon illet bir şey Allah yardımcın olsun
MineKasp Bende de var maalesef.. ilaç kullandım bol su içmeyi tavsiye ediyorlar.. Onun dışında başka bir şey denemedim ama fayda var denemekte sabun mantıklı geldi
Mugebildiren Iyi akşamlar.kizlar.4 gündür nedenini bilmediğim bi hastalıktan acillik oluyorum.2 tane miyom var üstüne onun agrisi diyolar ama idrar yolu enfeksiyonuda cikti dayanilmsz agrilar cekiyorum.oyle psikolojim bozukki ne yapicam bilmiyorum.ozelede gittim 500 tl ücret ödedim minoset yazip gonderdi.gercekten ne yapcağını bilmiyorum
Mugebildiren Idrar yaparken bile agrim var.uykusuzluk ağrı beni mahvetti.aranizda bunları yaşayan varsa Allah rızası için bisey söylesin
Ceren58 sanırım en yararlı cevabı ben sana vericem. 3 yıldır çekiyorum bu hastalığı. Benimki sistitin de ötesinde. Mesela Bu gece 10 kez kalkmışımdır. En son 1 sene önce böyleydim aşırı rahattım geçti gibi bişeydi yine başladı. 8 hastane, sayamadığım doktora gittim ve sayamadığım tahliller. Çatal sandalyesine oturdum ve ayaklarımı ayırdım o zaman kızken vajinamın üstünde bulunan idrar yerime minik boru sokup basıncını ölçtüler. Buna ürodinami diyorlar. Yetmedi bayıltıp kamera ile mesanemin içerisin izlediler o esnada kanama olunca... 2 kez 800 liralık ilaç kullandım. Cebimden verip.. Tam geçti derken hamilelikte yine başladı. Yine gittim. Doktor senin mesanen bozuk bu hep böyle gider sana verecegimiz ilaçlar seni rahatlatır ama iyileştirmez dedi. Gerçekten de öyleymiş. Şimdi beni dinledin haline şükret. Su içsem 3 katı çıkıyorum. Su içmeyen bir İnsanım Allahtan. Buna da şükret. Bana doktorum suyun içinde eriyen bir tablet verdi gece içiyorsun. Hamileliğe yan etkisi zararı yok. Eğer hamilelikte olmuşsa bu hastalığın hiç dert etme. Eğer öncesinden varsa doğurduktan sonra ilaç tedavine başla🤲
Mugebildiren Ceren58 Tabiki şükürler.olsun ama karnımın içinde şiddetli ağrı hissediyorum.tek kullanımlık toz içtim ama geçirmedi.suan bile ağrı çekiyorum gercekten canim cok yaniyo.Rabbim nerde varsa yardım etsin zor..
meyram Sabunu o bölgeye sürmek bence iyi değil. Çünkü o kısımların ph değeri var ve bu tür sabun şampuan vs onlarla yıkanma yapılmaz aksi taktirde mantar olursunuz ki bizzat benim başıma geldi mantar olmamak amacıyla yıkamıştım ve tam 3 ay bununla uğraştım.
Ultraslan40 meyram katılıyorum. Vajina kendi kendini temizleyen organ olduğu için hiç bir şey ile temizlemeyin diye belirtiyorlar. Bende iyi bir şey olacağını sanmıyorum Allah korusun mantara döner daha çok ağrı yapabilir
Mugebildiren Bilgeyeniceli bende dun gece kullandim o ilacı. 5 saat idrar yapmamak lazimmis fakat 3 saat falan durabildim.sanirim ise yaramadı ki hala ağrı cekiyorum
2cocukluana_ Burcineygn Bilgeyeniceli vajinal duş yanlış diyorlar dış genital organı yıkıyoruz canım biz sen bilirsin
Yvzpnr Bilgeyeniceli canım hergün 2,3 diş sarımsağı su ile yut. Doğal antibiyotik kısa sürede geçirir inşallah.