Ayta Nisan geldikten kac gün sonra dogum ettiniz ben 39+3 deyim sabah kahverengi afedersiniz sümüksü akintim geldi sizce nisanmi??? Dogummu basliyo???
hunilimom Ayta benimde nisan geldikten sonra toplam 12 içinde doğumum oldu ama.sancim ve suyum da gelmişti 1 hafta bekleyen de var bizim gibi saatler sonra doğuran da var önemli olan sanci var mı varsa ne kadar da bir geliyor
Toprakdilan Benim nişanım geldiği gün doğum yaptım sabah nişanım gelmişti doktora gittiğimde 5cm açıklığım vardı öğlende doğum yapmıştım bence sizde dokotora görünün sanıcınızda varsa doğum başlamış olabilir tabi bu benm düşüncem