Aytentopuz adet gördüm 10 gün sonra pembemsi bir iki damla kan geldi bu hamilelik belirtisi mi eşimle çok istiyoruz bebeği kafama çok takıldı...
Bfgm Aytentopuz yerleşme kanaması olabilir canım ama yinede bi test falan yapman lazım. İnşallah en hayırlı zamanda evladına kavuşursun
elif_badeninannesi Aytentopuz yerlesme kanaması olablr belki ilk ayda oluyorms, yine de testte cıkmadan emin olamazsın gebelik testi ile daha gec ögreniliyor en iyisi kan testi yaptır canm
Linajinda Bildiğim kadarıyla yerleşme kanaması deniliyor ama akıntının rengi hem koyu kahve hemde açık pembemsi olabiliyormuş daha önce bunu konu ile baya ilgiliydim aklımda kalanlar bunlar 🥰
Aytentopuz [silindi] evet 10 gün sonra test yapıp tek çizgi olmasından da korkuyorum onun için ne kadar beklemeliyim bilmiyorum
[silindi] Aytentopuz canım adete 3 gunkala erken gebelik testi yap çıkar kesin ondan öncesi sağlıklı sonuç vermez diye düşünüyorum yerleşme kanamasidir büyük ihtimalle yaşadığın
[silindi] Aytentopuz canım ben adete 4 gün kala yaptım.silik çizgi çıktı erken gebelik testiydi yaptigim
[silindi] [silindi] ertesi günde normal gebelik testi yaptım oda silik çıktı ama erken gebelik testinde daha belirgindi.cunku daha hassaslar ,sen normal testte yapsan 3 gün geçmiş kesin çıkar haydi hayırlısı canım😉😊