Berdogan bende dış gebelik olduğunu bilmiyordum dahası gebe oldugumu bile bilmiyordum adet günümde olan kanamayı adet sanmıştım meğer dış gebelikten dolayı leke oluyormuş ,kürtaj demişlerdi kürtaj olacağım abahin gecesinde düşük yaptım sonra gerek kalmadı ..geçmiş olsun canım sanada buarda..😊