esra1991 bende 40 haftaya kadar bekledim ama kanala girmedi ve mecbur sezeryan oldum dogumdan sonra öğrendim ki bebeğimin kordonu dolanmış iyiki beklememisiz demişti doktorum yoksa ben beklemek istemiştim hayırlı doğumun olur inşallah sağlıkla al kucağına