Elifffffffg 20 haftalık olduk ama hiç bebeğimi hisetmemiştim karnımın biraz aşagısında böyle nasıl tarif edeyim tık tık hareketler oluyor ilk gebeliğim bilmiyorum bu bebeğimin vuruşlarımı benimle aynı olan varsa bir baka bilirmi
online_mom Elifffffffg evet bende öleyım.pıt pıt bıseler 🌸 bazen daha guclu oluyor.18 haftalıktan beri hissedıyorum hatta.çok tatlı 🌸🙏
Elifffffffg Mevr ya bende senle aynı durumdayım tam olarak anlamıyorum bellide seninde öyle olmultur 😊
Sengulmerve Mevr daha çok erken merak etme 😌 bi sabah bi kalkıyorsun göbek deliğinin üstüne kadar karıncalanma hissediyorsun.. akşam asla yaşamadığın şeyleri sabah uyandığında yaşamaya başlıyorsun canım. Endişelenme 22-23 te falan minicik hareketler başlıyor
Linajinda Çok az daha sabredin kızlar yaklaşık olarak 2 3 hafta içerisinde net olarak anlaşılıyor hareketleri 🥰
Sengulmerve Elifffffffg ben 22. Haftayı azıcık geçmiştim pıt pıtları hissetmeye başladığımda .. o pıt pıt lar yaklaşık 10 güne koca bir pat pat olacak kardeşim 😌
Elifffffffg hedo ayyy inşallah valla çok sabır gerektiriyormuş ama bende yok maalesef bir an önce geçsin gitsin evladımı elime alayım istiyorum hayırlısı ile