Aysenur34 canım benim ben daha önce de bi arkadaşa yazmıştım ben nerdeyse rahmime düşer düşmez öğrendim takip ettim hep. Neyse sağlık merkezindeki hekim troidin çok tüksek düşük riskin büyük dedi hemen yarın kadın doğum uzmanına gir dedi bi yutkundum. Kadın doğumcu ne günümü sordu ne başka bse hiç bse sormadan keseyi göremeyince bi de o demesin mi dış gebelik olabilir hadi ben bilmiyorum desene bana senin daha değerlerin düşük az bekleyelim görünmez diye ama yok dan diye söyledi bi de ona yutkundum. E sonuç? ALLAH nasip ederse bi oğlum olucak. Demem o ki doktorlar da hata yapabilir yahut açıklama yapmayabilir. Hayırlı haberler almayı nasip etsin Rabbim herkese hepimize 🤲