Gamseee Bilgilerinize ve düşüncelerinize ihtiyacım var şekerim yüksek 250 ile 325 arası gidip geliyor tokluk şekerim bugün kontrolüm vardı doktorum çok tepki gösterdi gibi geldi bana korktum açıkçası ve çok üzüldüm endokrinolojiye yönlendirdi beni belki de insülin kullanacaksın dedi ekmeği tamamen hayatımdan çıkardı tatlı tuzlu unlu gıdalar yok meyve bile yok doğru düzgün 5 kilo verdim 2 haftada ne olacak ne yapmam gerekir beni ne bekliyor yardımcı olur musunu lütfennn 😢😢😢
Pembepanjur Gamseee senin hayrına olmuştur belkide şeker olayı , bu sayede fazladan şeyler yememiş olursun işte canm
Annecik2 Olabildiğince tatlıdan uzak dur endokrinoloji büyük ihtimalle insülin başlayabilir benimde açlık şekerim 110 1.saat tokluk 160 karda olduğundan sürekli insülin başlandı tatlı karbonhidrati çok çok azallttim bende kilo verdim biraz ama ekmek tam buğday olarak her ana öğünde var aslında dikkat edince düzene giriyor birde en önemlisi stres stres çok etkiliyor
Gamseee Annecik2 bakalım ben de Pazartesi gidicem baktırıcam insülin verirse de kullanıcam mecbur inşallah dediğiniz gibi düzenli olup dikkat edince düzene girer umarım 🙏🏻 Bana ekmek falan hiç birsey yok 🥴 Bildiğiniz aç geziyorum ne yiyeceğimi bilemiyorum 🙂
Gamseee Yavuzum1202 çorba içiyorum genelde ne yiyeceğimi kestiremiyorum suan bide iş yerinde zor oluyor o yüzden çorbalarla duruyorum