sndsk 25+2 haftalığım Kuzum kuaför olduğumdan ikinci kez kaptım grip şuan yine gribim 1 bardak sıcak suya yarım limon çay kaşığı ucuyla karabiber 1 kaşık bal koy iç sıcak sıcak ve göğsüne bal sür bolca karabiber ek üzerine gazete kağıdı kapat sabaha kadar uyu uyan komple balı çekecek tenin ciğerlerini açacak canım benim çok geçmiş olsun dikkat et bolca yat dinlen 🙏🏻❤️