ELHAS hiç dinleme kimseyi canım ben ilk gittiğimde bilmiyordum hiçbişey beta değerim daha düşüktü karından ultrasonda kese bile görünmedi banada dediler aayy boş gebelik bu diye 😂 şuan 15+6 yız çok şükür 🙏🏻 bu süreçte gözünü kuşağını negatif insanlara kapat çok rahat edersin boşver