Homozigotmutant Bizler iyiyiz 24+3 olduk 😍 Dün benimde açlık tokluk şekerime bakıldı ikiside normal cıktı şükür seker yüklemesi yaptırmadım. 770 gr mış miniğim boyu haftasına göre uzunmuş şükür babasına cekecek 😅 Hiç bi sıkıntım yok çok şükür ev di yemekti günler geçiyor böyle. Hazırlık olarak sadece beşiğini aldık şimdilik,ufak tefek zıbınlar,bakım cantası şimdilik sakin kalıyoruz. Herkese hayırlı gebelik süreci ve doğum diliyorum 😌♥