Aydogdu Arkadaslar doğum yapali 3 gun oluyor ic ve dış dikişlerim var doktorun verdiğini söyledi kullanıyorum ama hafiflemiyor canim çok yaniyor deneyen iyi gelen onerisi olan var mi ☹☹☹