Minik_kuzum1 Merhaba emzirme yastığı ve önlüğünü nerden aldınız?Alıp memnun kaldığınız uygun fiyatlı bir yer varsa önerebilir misiniz ?
Ebiyim Minik_kuzum1 Eminönü’nden aldırdım anneme. Ben yastığın biraz dolu ve tok olmasına özellikle dikkat ettim. Bebek sürekli yattığında ezilmesin diye. 1 hafta sonra kullanmaya başlayacağım inşallah 🤗 görüşlerimi yazmaya çalışırım.
Minagece https://instagram.com/mybabyhome?igshid=ss31mwm6j7ih Canım burdan bakabilirsin istersen. https://instagram.com/minihicollection?igshid=1gokvzwu8z3hp Bide buraya.
Prettymomy Jokerde, e bebekte ve birçok bebek mağazasında mevcut. Bende henüz almadım, alacağım... ama aralarında pek bir fark görmedim açıkcası, hepsi birbirinin aynı farklı desenler..