Uzrafb merhaba canım ben Osmaniye’ye yeni geldim doktor araştırıyorum Özcan beye gittim ama çok yoğun baya bi bekledim normal dogum önceligim nasipse Ferhat beye gittim ukala nın önde gideni iletişimini hiç begenmedim bi kaç doktor daha önerdiler ama güvendiğim bi arkım senin doktor ünü da önerdi nasıl memnun musun benim Doğuma az kaldı ilgili bi doktor arıyorum