Kbra7777 Çok geriyorum kendimi. Elimde değil inanın. Boş ya da dış gebelik geçirmekten korkuyorum. Değerlerimin gayet düzenli olduğunu söyledi doktor
✨ İlk beta hcg 16 Eylül 'de 35 di.
✨ İkinci beta hcg ilkinden 2 gün sonra 19 Eylül de 285 Di.
Doktor gayet düzgün, normal dedi.