Nuraslanklc Eşiniz sen rahat yat vs diye ben salonda yatayım sen yatakta yat dedimi hiç 🙄 bide kendi rızasıyla ilişki de olmaz artık vs gibi konuştu tamamen beni düşündüğünden ama şimdi böyle deyip yarın öbür gün benden soğursa falan korktum karşı çıktım hemen başına gelen oldumu😒
Bserappp Nuraslanklc aksine bensiz yatmıyor sen git ben biraz oturma odasında uzanıcam dediğim zaman bile trip atıyor yakınlık olmasa bile yatakta görmek istiyormuş 😂
zcolak Nuraslanklc benim eşimde başta tv izliyorum uyuyakalıyorum bahaneleri ile ayrı yatmaya başladı. Orada uyuyamıyorum seni rahatsız ediyorum falan dedi. Başta sesimi çıkarmadım gerçekten tv izlerken uyuyor diye ama baktım uzaklaşıyoruz”kendimi sayende kimsesiz hissediyorum gece uyanıyorum yalnızım sabah kalkıyorum yalnızım. İşten eve geliyorum yine yalnızım. Bi anlamı kalmadı evli olmamızın” diye sitem ettim. Birliktelik yaşamakta zaten şöyle dursun bir iki saat görüşemiyoruz bile. Ama normal zamanlarımız gayet sevgi dolu. İşten çok yorgun geliyor hak veriyorum. Sabah 8 gece 1. İki ayrı dükkanı idare etmeye çalışıyor. 😔
Meltemkskn Nuraslanklc canım benim eşimde bebek için ilişkiyi keselim dedi ama kocaman yatak ikimizede yetiyor ve bensiz yatamıyor eşin çok dağınık yatıyorsa belki korkuyordur
defne55 Nuraslanklc tam tersi tavukla horoz gibi yatmaya giderken bile birbirimizi çağırırız hayatta ayrı yatamayız birimiz yatarken birimiz oturmayız 😂😂😂 kötü düşünme canım sen rahat yat diye demiştir gerçekten insan bazen hamilelikte yataktan kalksa da tek başıma yatsam diye dört gözle bakıyor rahat edemiyor 🤫😊
Ilknur_emin Yok kuzum kötü düşünme yatagida ayırma ilişki yasaginiz yoksa arada sen. Giyin hazırlan seni çok özledim de yanaş
Nuraslanklc Ilknur_emin yok şimdiye kadar devam ediyordu da 🙄 bel kalça ağrılarım çok oluyor dönemiyorum falan oda öyle dedi 😂bide horluyor gece bi dünya dürtüklüyorum ben bunu ondanda olabilir ama ayrı yatarsakta ki yatamam zaten ben aramız açılır uzaklaşırız gibi gelşyor☹️
nunu25 Bserappp benim esimde oyle ayni anda gideriz hayatta ne o benden önce nede ben ondan önce gitmeyiz yataga😀😀
Nuraslanklc Bserappp bizimkide öyleydi ben yatıyorum sen kal demezdi 🙄 hadi ya ben seninle uyuyacağım falan der zorla götürürdü ama şimdi böyle deyince ben çokmu nazlandım acaba ona böyle düşündürdüm😩
Yasemin1995 Bserappp benimkide öyle ama çok deli yatıyo bikaç kerede tekme yedim 😂 bende araya yastıkdan duvar örmkde buldum çareyi
Nuraslanklc Meltemkskn yok hayır ama sadece horluyor 🤪 bende dürtüyorum uyuyana kadar sürekli bel ağrılarım falan oluyor eşim yakın olmak için bana geliyor ben rahat olmak için yatağın ucuna kayıyorum😂 yatağın bi tarafı hep boş kalıyor üstelik 🙄 ama ben öyle bi teklifte bulunmadım hiç😒
NilgunHnm Benim eşim haftasonları ayrı yatıyor uykusuz çok hafif sen uyuyamiyorsun biraz horlamaya başladın diye ayrı yatıyor öğlene kadar uyumak için ama haftaicleri birlikte uyuyoruz sabah işe gidiyor zaten
Nuraslanklc defne55 ay biz de öyleydik 🙄 eşim ben acı çekerim diye bebek bile düşünmüyordu hatta öyle düşkündür ama 🙄 ben korkarım yatamam öyle bunu bile bile öyle dedi yaa
Burc91 defne55 kesinlikle bizde ayniyiz, asla ayri yatamayiz, birimiz uykuya gidecekse digerimizde gidiyor , onsuz uyumam mesela asiri alistim yatakta asla uyuyamamm😂
Beyzaeyup Nuraslanklc benim ilk 4 ay yatarak geçti düşük tehlikem vardı ve ilk 4.5 ay ilişki yasaktı olmadı ama ayrı yatmadık ne ben istedim ne eşim bence ayrı yatmayın ne olursa olsun seni düşündüğü için demiştir eşin sana ole ama ilişki olmasa bile bence beraber yatmak en güzeli şahsen ben eşimden ayrı uyuyamam
Nuraslanklc Beyzaeyup bizim bi sıkıntı yaşamadık onunla ilgili bazen geceleri ağlıyorum ağrıdan falan çok kötü oluyorum ondanmı dedi diyorum ama yok yani kendisimi rahat edemiyor acaba
espalp Nuraslanklc bizim ayrı yattığımız zamanlar oldu son haftalarda. Ben üç yastıkla yatıyordum eşim de iki yastıkla yatar hep. Hava zaten sıcaktı bi sürü yastık dönemeyen ben çok sıkıntıydı😂
Sweetblonde88 Nuraslanklc evet ben 3 aydan beri ayrı yatıyorum. Rahat yat dedi. Dönüyorum sürekli bir de sabah çok erken işe gidiyorum dedi. Bir sebepten ben kedi kızımla yatıyorum o pek hazzetmiyor. 😇
Deletedmom099 Sweetblonde88 nasıl ayrı yatıyosunuz 😳 benimki haftada iki gün gececi oluyor ben uyuyamıyorum yanlız
Edaaks Nuraslanklc canımm biz ayrı yatamayız hiç eşimde uyuyamaz bende. O yüzden annemlere bile kalmaya gidince eşimide çağırıyorum gel diye . Belki senin rahatsız olacağını düşünüyordur ondan öyle demiştir.
Nuraslanklc Edaaks ya eşimde öyle ben annemde kalsam yastığıma yatar yani kokun var diye ama kendisi nasıl göze aldı ayrı yatmayı bilmiyorum birde hayır dememe rağmen üsteliyor
Nuraslanklc nunu25 👀 çocuk doğuncada siz yatın ben salonda yatarım derse ya bidaha beraber yatamazsak😩
Canannncan Ben kendim istedim mesela ayrı yatmayı oda hayır demedi işine geldi. Çünkü hep benden sonra yatar sonra gelince ben uyanıyorum bu sefer sinirleniyorum. Yada gaz problemim çok var rahat edemiyorum vs. Ama aramıza bundan dolayı da soğukluk girmedi. Beraber yatabilseydik ne ala ama ben hamile değilken bile çok ayrı yattık 3 sene olacak evleneli hala alışamadım birlikte uyumaya.
Nuraslanklc Canannncan şimdi bide hamileyim kilo aldın falan diyor kötü de demiyor ama bide bunlar benden soğudu soğuyacak gibi hissediyorum aslında çok ilgili ama ne bileyim ya hamilelikten mi yaptım bu kadar evham acaba
Badevehande Bence ayrı uyumayın nolursa olsun. Biz salonda klima var diye aynı koltukta ikimiz yatıyoruz yatağımızın yarısı kadar yani ve 30+3 haftalık hamileyim kocaman göbekle. Hiç rahat değil ama ayrı uyumak istemezdim
Nuraslanklc Badevehande bende ayrı uyumak istemiyorum kesinlikle oda istemez belki beni düşünüyor biliyorum ama öylesi rahat gelir sonra çocuğu bahane eder falan öyle öyle uzaklaşır diye korkuyorum insalık hali
0biranne Ayrı yatmaya alışmayın alıştırmayın çocuk olsa bile bunu yapmayın ilişki olsun olmasın kokunuzdan uzaklastirmayin asla 14 yıllık evliyiz gece vardiyaları haricinde asla yalniz yatmayız bir kere alışırsanız uzaklaşır sizden sizde ondan tabi aman diyim sakın ✋
Ilknur_emin Nuraslanklc ayrı yatmak olmaz balim aklına kötü şeyler getirme biz hamileyken kendimizi yetersiz hissediyoruz
Deletedmom2224 Nuraslanklc evet ilk gebeligimde benim rahat yatmam ve biraz dağınık yattığı için bana çarpmamak adına teklif etmişti ama kabul etmedim tabiki 😊 içinize kurt düşürmeyin bizi düşündükleri için diyorlar.
zcolak Nuraslanklc eskiden erken geldiği günlerimiz de oldu yine tv karşısında uyuyordu ama alıp yatak odasına sürüklüyordum. Bir kaç saat sonra uyanıp yine gidip orada uyuyordu 😂 gerçekten rahatlığına alıştığı iÇin heralde. Altında başka neden aramadım. O zamana hamile değildim bu kadar takılmıyordum. Ama ne bir arkadaşım var ne bir akrabam kendimi yalnız hissettim son zamanlarda. Şimdi bile tek başıma kukuman kuşu gibi oturuyorum. Oğlum doğsa da en azından o yakımda olsa
Kumru_ Nuraslanklc eşim bayılır tv izlerken uyuya kalmaya o yüzden salonda yatmak istiyo bazen ama izin vermiyorum çok israr ederse korkuyorum yanlız yatınca falan diyorum ya o yatağa geliyo ya ben kanepeye açıyorum birlikte uyuyoruz 😅😅Ayrı yatmayı hiç doğru bulmuyorum
Nuraslanklc Kumru_ eşim çizgifilm izlerken algılarını kapatıyor varmıyım yokmuyum🙄bide uyurken izlermiş bekarken hep o zaman ki gibi alışmasından korkuyorum😤