Mrlyldrmmm ben de gebelikten once her sabah buyuk bir kupa yesil cay icerdim. Hamilr kalinca icinde kafein oldugu icin biraktim. Gecenlerde bir tv programinda konuk kadin dogum uzmani gebelikte odeme tedavi olarak yesil cay onerdigini soyledi. Kendi doktoruma da danıştım. Tabii içebilirsin; ama günde bir kupayı geçmemeli dedi. Arada içiyorum.