Nurrrrr444 Kizlar 27+1 gunluk hamileyim yatlasik 4 haftadir falan yatakta dönmek işkence gibi oldu kasiklarim karnim dönme halindeyken çok agriyo saniyelik bi agri dönünce geviyo doktora gittim bi siknti yokndedi varmi böyle bi sorun yasayan bide akintim dahada artti normalmi sizce
Guligul Nurrrrr444 evet benim de 2 haftadir fln aynen oyle. Bugun dra sordum gayet normal dedi. Bu haftalarda kasik ve bel agrilari olur artik rahim kendino doguma hazirliyor dedi. Icim biraz rahatladi. 26.haftadayim bu arada.
Oglusum89 Nurrrrr444 benımde oyle oluyor donerken kalkarken sureklı karın agrısı kasık acısı anlık anlık gecıyor 🙄
Elif_murat Guligul işkence hafif kalır o acının yanında canım. Bana da kanal genişliyor doğum için dediler