Mervemehr Ben varım. Ama ben genel anestezi istedim ne kadar doğru bilmiyorum ama çok heyecanlıyım. Uyucam ameliyatta😊
Simgenus 123456M Belden aşagiya uyuşturuyorlar diye canim gene bilmiyorum herkez epidurali önerdi bana
Tugce1634 Ben 19 unda epidural yaptım,çok titreyip kendimi kastığımdan hafif uyutmuşlar.bebeğimin çıktığı anı göremedim ama doğduğu gibi eşim uyan kızımız geldi dedi o an kendime geldim yanağıma koydular hiç böyle bir duygu hissetmemiştim :) Allah hayırlısıyla sizlere de kucağınıza almayı nasip etsin hanımlar.