Nazliyagiz 22 haftalık hamileyim 2 gündür hemoroid illetiyle uğraşıyorum çok affedersiniz üzüm büyüklüğünde bir et parçası var makatımda ,😔 kabızlık veya kanama yok öncesinden böyle bir sıkıntım vardı ve kolonoskopi olmuştum doktorum o zaman anestol ve procto glyvenol kremi vermişti şu andada onları kullandım hiç bir fayda görmedim eczaneye başka krem almak için gittiğimizde en iyi kremlerin bunlar olduğunu bunlar geçirmediyse hiçbir şeyin geçirmeyeceğini söylediler ve başka krem vermediler 😔 evde sıcak su yapıp koydum yine olmadı kafayı yemek üzereyim ne oturabiliyorum, ne yatabiliyorum ne de yürüyebiliyorum ne olur var mı bildiğiniz kesin çözüm bana önerirseniz çok sevinirim kafayı yiyeceğim 😔😔
Sakura-chan Nazliyagiz dayanabildiğin kadar sıcak su tut ama rahmini kapa . Günde 5-6 kez yap bunu o şekilde proctoglyvenol sür. O kısım sürekli kremli kalsın . Ani rahatlama içinde vicks krem sür iyileştirmez ama rahatlatır.
Minifasulye Nazliyagiz bende doğum sırasında oluşmuş ve sonrasıda çok sıkıntı yaşatmıştı hiç bir krem ilaç işe yaramadı denemediğim şey kalmamıştı sadece kedikulağı otu olması lazım ismi ondan fayda görmüştüm anneannem hazırlamıştı,aktara bir sorun isterseniz.
58denizfatos60 Nazliyagiz hemoclin jel canım günde iki defa ağrıyı sızıyı alıyor bendede 32 haftada oldu çok zor allah yardımcımız olsun bu ilacı sigorta vermiyor 48 lira hamilelerde kullanabiliyor ben rahatladım ama o üzüm gibi memeler duruyor
SweetB Nazliyagiz bende de hamilelikten dolayı oldu olabildiğince yağlamaya ve içeri ittirmeye çalış doğal yağlar kullanmak çok fayda sağlıyor hindistancevizi badem yağı kantoron ıkınmamaya çalış kendini zorlama sakın tuvalette doğal yağlar ve o çıkıntıyı içeri ittirmek çok fayda sağladı bana
gurcem Bendede var canım kabız olmaman lazım ben duphalac ıcıyorum sıvı cıkman lazım tuvalete ya da kolay cıkman lazım zorlamamak gerekiyor
Yasemin1995 Bende o hagtalarda çektim doktor bile malesef çekeceksin yapacağım birşey yok dedi. Sıcak suya oturduğumda bebek çok rahatsz oldu kalp atışlarm yükseldi yapamadm. Afedersn ben parmağımla içeri dışarı zeytin yağı sürdüm yumuşaması için ve bolca tatlı yedim. 2 hafta çektim şuan o yok ama bebek kilo aldığı için kasklarm patlayacak gibi. Allah yardmcn olsun
Nazliyagiz Yasemin1995 allah razı olsun bende söylediğim kremlerle birlikte sürekli içeri girdiriyorum ama 10 dakika bile geçmeden geri eski haline dönüyor çok zor bir şey 😔
Saniye85 Benim de iki tane var.😣İlk bebeğimi 5.5 aylık normal doğumla kaybettim biri o zaman çıkmıştı.şimdi 36 haftalık hamileyim bikaç hafta önce de ikincisi çıktı.😔 hem ağrısı hem estetik görüntüsü inanılmaz canımı sıkıyor.Doğum şeklini de etkileyecek muhtemelen.Çok ağrınız olursa çörek otunu havanda dövüp zeytinyağıyla karıştırıp pamukla oraya koyuyorum,ağrısını alıyor çok iyi geliyor.Doğumdan sonra ameliyat olmayı düşünüyorum ben de.Çok geçmiş olsun
Nazliyagiz Saniye85 benimki nasıl geçecek hiç bilmiyorum ama çörek otu alıp bunu da deneyeceğim çok teşekkürler
MrsG Bende çok çektim hatta iğrençleşmeden anlatabilirsem lavman yapmak zorunda kaldık o zaman çok kötü olmuştum yine de kabız olmasam da bazen rahatsız ediyor ama o kremler ilaçlar bebek için uygun değil diye düşünüyorum o yüzden kullanmadım hiç zaten sıkıntılar yaşadık bebekle ilgili o yüzden sabrediyorum. Ama geçenlerde TV de gördüm gebelikte de lazerle tedavi rahatça yapılabiliyormuş hemoroid için. Bi araştırın isterseniz.
Nazliyagiz MrsG aslında bu postu da biraz bunun için açtım artık yarim saatte bir krem sürme ihtiyacı duyduğum için çocuğa bir zararı olur mu ondan endişelendim 🙄
Lokumanne Ya ben de bu konuda bi post açıcaktım sizinki güncel olunca yaziyim dedim. 25 haftalık gebeyim dünden beri dehşet bi sancı çekiyorum bugün baktığımda aynı sizinki gibi bi şişlik fark ettim. Genel cerrahiye gidiyim dedim orda da anoskopi yapılma ihtimali varmış korktum, napcam bilmiyorum
Nazliyagiz Lokumanne daha önceden bu sıkıntım vardı benim doktora defalarca gittim basur kanamalı olunca kolonoskopi yapıyorlar eğer değilse normal ilaç tedavisi ama hamileyken yapacaklarını zannetmiyorum 🙄
Mutire Nazliyagiz canım ben şifayi zeytinyağında buldum. Pamuğa bolca zeytin yağ dokup oraya koyuyorum mesela uyuycamda yapıyorum sabaha kadar iyi oluyorum şükür
Muallimannecik Nazliyagiz benim eşimde de oluyor bir arkadaşımız patlıcanın uç sap kısımlarını kaynatıp içiyormuş önermişti ama kendimiz denemedik geçtiği için