ays33_dndrr Benim karın şişliğim var 6. Haftadayım . Böyle eğilip kalktığım da hafif batmalar oluyor sizce ne olabilr 😣 yan taraflarım da agriyor 😞
Sinemozdem ays33_dndrr bende 7 haftalığım öğrendiğimden beri karnım taş gibi şiş hem vucüt regl olmadığı için hemde kabızlık varsa gaz olabiliyor şuan resmen 3 aylık gibi şişim bende
mecimeginannesi ays33_dndrr Sinemozdem kızlar bende de aynıydı 7. Hafta ortasında geçti şükür her gün bir tane maden suyu için iyi gelir
ays33_dndrr Evet aynen öyle oluyor gaz sorunum çok var 😣 folik asit ten dolayida kabızım bilmiyorum ıkınamiyorum da zararlı olabilir diye 🥺 Ve her iki ayağımı demirle dovmus gibi sızlıyor Allahım hepimize yardımcı ol 😒