Apilhatice bende yaptırdım canım tabı bır anda seker yüklenınce ter bosalması bas donmesı vs yasadım ben hamıle kalmadan oncekı kılom fazlaydı(72,5) o yuzden kesın yaptır dedıler drlar (bırden fazlasına danıstım). İyikide yaptırmısım bebek iri olabilir annede hastalık sıkıntılar fazla oluyor sımdı kontrollu kılo alıyorum ve bebegımın suyu kılosuda yerınde sukur🙏