Zeynepcondul bayramda aynı şeyi bende yaşadım. Maddi hasarlı trafik kazası geçirdik darbe almadım. Ancak benim de aynı şekilde nst de sancım çıktı. Açıklığım yoktu. Hep ara ara sancılarım oluyor. 2 kez hastanede yattık. İyiyiz çok şükür..38. Haftaya geldik.. kazayı 32. Haftada yapmıştık. O haftadan itibaren çok gezinmedim hep istirahat ettim. Serum ve ilaçlarla durduruyorlar sancıyı merak etmeyin.. iyi düşünün hep.. çok geçmiş olsun Allah beterinden korusun..