Zeyneeppp heralde canım. Artık 10 günümüz kaldı dedi. Her an gelebilir dedi. Nstye çıktım kasılmalarım çıkmış hafif oda 25ten yukarı çıkmıyo. Hissediyomusun dedi ebe yoo dedim telaşlanmış sanırım doktorum geldi sancın yok dedi nstn iyi dedi. Olduğu zaman kara tren gibi peşpeşe gelcek dedi. Ee haftaya cumaya kadar gelmezse dedim ozaman prensesle pazarlığa oturucaz dedi ☺️🤭❤️