Emellezel 18+2de 3 gun olmusdu hiss etmediyim bebeyimi.15 haftadan hiss ediyordum cunki.endiselenmisdim.hemde fena adet sancilarina geceler uyaniyordum sanki açilma olucak kan gelicek gibi sancilarla uyaniyirdum ve sancilarla idrar yapardim geceler.agrilarim artiyordu ve agliyordum.doktorum bebeyime bakti.bi sorun yok dedi kalp atisini dinletdi bana.ama haraket etmedi dedim fena sanciyla uyanir oldum dedim.bebeyin sirtini dondermis ic orqanlarina baski yapiyor cok sıkısmiş dedi hemde.ay nasilda sıkısmis diye konusdu.oksur dedi oksurdum bwbwbk donmedi.en az 1 hafta oyle sancim oldu.o kadar sıkısmisdiki sanci dayanilmazdi sanki düşuk yapacam gibiydi.sonra gitti.yeniden goe7ndum doktora sukur kendi yerini guzel bulmus dedi