Asaf canım yenidoğan için uygun mu bilmem ama bende yaşadım gaz damlası kullandım. Sab simplex diye burda bir iki arkadaş da var kullanan. Ve herkesten de olumlu etkisini duydum. Sana da tavsiye ederim çok rahatlatıyor yine sende eczaneye sor reçete ile satılmıyor