pembebeyaz 37 Haftalık hamileyim bugün nst de sancı ve bebeğin kalp atışları yüksek çıktı ebe baktı parmak ucu kadar açıklık ve baş yerleşmiş kanala dedi sizce ne zaman olur doğum
Zeliha27 pembebeyaz yanı tahmini bence belli olmaz kişiden kişiye değişir belki Doğum şimdi durup 40. Hafta devam eder hiç belli olmaz