Esrasel filiz hanımada gittim tülin hanımada gittim kapsamlı bir haStane değil inanın polikinlik gibi tam teşekküllü olmadığını biliyordum ama evim yakın diye gittim iki kadın doktorda öyle ilgili değil ve iki doktorda sezaryan yanlısı siz oraya gittiğinizde ilgili olduğunuzu zannediyorsunuz ama ben son gittiğim hastanede anladım ki ben hiç ilgi görmemişim