Deletedmom090 Canim bunlara hic takilma desem yeridir.bende 2 3 ay boyuncaa hep takip ettim nasil diye ama her ay birbirinden farkli sekilde seyretti duzeni.Hatta hava sartlari bile miktari az cok kıvamı etkiliyo.Gelelim ben nasil ögrendim... Ayin ortasindan sonra hatta diyelim ki 1 eylul 7 eylul regli gunumse 20 ve 25. gunler arasi kasiklarim hafif sızliyodubve ben her ay o akintiyi bekliyordum ha bugun ha yarin o ay tam tersi hep sulu ve az olmustu. Farkedilmicek bi sizlama degil ama dolmusa biniyorum gece yatiyorim sizliyodu falan. Adetime 4 5 gun kala uykularim daha erken gelmeye basladi 12 de yatan ben 10.30 11 gibi uyumak istiyordum. icimde ki ses hamileyim diyordu ama bu sizlamalar normal degil kesin benim bi hastaligim var diyordim cocukda olmuyo diye dusunuyordum. Regl 2 gun kala test NEGATIF uzulduumm... Ama regl gunu SILIK CIZGI beynimin bana oyun oynadigini dusunuyordum... hatta hamile degilim zaten diye sacimj bile boyamistim. Sukur ki suan 22 haftaligiz darisi tum isteyenlere... 💙 Niye bu kadar uzun dersen. ben hep merak edip sorardim nasil oluyo bu akinti ne zaman nasil farkedicem diye. postunu gorunce bos gecmek istemedim kendi yasadigimi yazmak istedim insallah faydasi olur okuyan anne adaylarina...