Aslhngkk Ben şu an 22+4’üm. Tam midemin en üstünde göğsümün alt kısmında öyle bir ağrı oluyordu ki, sanki bıçağı saplıyorlar kıvranıyordum 😔 Gastroenteroloğa söyledim aman anacım şimdi olmasın doğurduktan sonra olsun olacaksa dedi bana adam 😂 Bende safrada çamur çıktığı için o da yapabilir dedi, ilacı kullandığımdan beri 1 kere oldu sadece o gün de çikolata yemiştim biraz. Doktor çikolata yağlı yiyecekler karaciğeri zorlar bırak dedi. Pekmez bal bunlara yönel bebeğe de enerji verir dedi. Senin de aklında olsun canım. Bende kilo da var bi de, sende de var mı bilmiyorum 😔