Gamze2907 Kızlar 33 haftalık hamileyim ve tekmeler beni öldürdü. İlk grbrliğimde soluma çok rahat yatıyordum. Bunda yatamıyorum döne döne bi hal oluyorum sağıma daha rahatım benim gibi olan var mııııı?🙄
Zuhal_19 Gamze2907 Gamze2907 benimde öyleydi çok hareketli gece uyandırıyor Du şuan tam 28 hafta yim ama dün doktora gttm gayet iyiydi geldikten sonra bir ağırlaştı normalde çok ve sert vuruyordu dünden beri daha az vuruyor nedendir bilemedim daha yumuşak biraz da kaşık ağrım var hayir olsun. Bakalim
Nemoanne Gamze2907 Ben 26 haftalığım,ikinci gebelik aynısı ilki böyle değildi. Bu sefer herşey hissediyorum tekmeler bitmiyor, göbek hopluyor yani ben yoruluyorum o derece. Acaba dedim bu gelen hareketli mi olucak ama ikinciler daha çok hissediliyor sanırım😃
Ayse4242 Zuhal_19 her zaman aynı olmuor bende cok korkuordum bazen iki gün cok hareketli 3 gün daha sakin olabiliorlar
Zuhal_19 Gamze2907 maşallah benimkide öyleydi dünden beri daha yumuşak vurup geçiyor bu hamilelik ne acayip şey insanı aşırı detaycı yapıyor
Gamze2907 Nemoanne ayyy aynen bende oyleyım suan korkuttu gözümü sıpa hiç uyumuyoda bu ya galıba hep bı hareket halındayız
Misskokulumm Gamze2907 36 haftalığım baş aşağı dönmüş ayakları sürekli sağda sağıma kesinlikle yatamıyorum 🤣
Gamze2907 Misskokulumm bence benım kı hala yatıyor girmedi daha o pozisyona veya genelde ters duruyor hayırlısı