Serpil06 Mrhbalar hanımlar 35 hatalı hamileyim alt bölgemde çok kötü kaşıntım var birde yeşil renginde akıntım var 2 önce hastanede yatım sancım çıktığı için orda mikrop kaptım galiba bebeğime zararı olurmu akıntının birde kaşıntı için ne yapmam gerekiyor pazartesine kadar hafiflenmesi gerekiyor kontrola gideceyim lütfen yardımcı olun
Sadiyy35 Serpil06 hafif mantar geçiriyor olabilirsin bendede var ama doktor şimdilik tedavi vermedi Doğum yaklaştığı için temiz tut bide travazol sürebilirsin biraz benim kaşıntımı geçiriyor o ama çok sürme
Skn23 Serpil06 yeşil renk akıntın varsa büyük ihtimal enfeksiyonun var . O yüzden oluyormuş yeşil akıntı .
Serpil06 Bol su iciyorum dun ecaneye gitim bana vermediler doktora muayne olmam gerekiyormus bende pazartesi kontorolum var ozamana kadar sirkeli su ile yıkıyorum çok kötü oldu mecbur pazartesine kadar idare edeceyim 😫😫
Serpil06 Inanın arkadaşlar wc gitmeye korkuyorum nekadar kötü birşey heleki çaresizlik ne yapacagimi bilmiyorum 1 gün daha sabredeceğim bidaha kesinlikle hastanede ev gitmeyeceğim gitsem de önlemimi alıp girerim ama mecbur ki girerim en ufak yürüyüşte hemen sıkışıyorum rabim yardimcimiz olsun bebeğime birşey olmasında artık katlanacağım pazartesine kadar 😔😫