SeldaAlganBayr Sevgili anne adayları ben 5+3 haftalık hamileyim iki gündür kahverengi akıntım var doktor progestan verdi , benimle aynı durumu yaşayan var mı , bişey olmaz değil mi çok panik oldum 🙁 bugün keseyi gördük ,10 gün sonrada bebeği görürüz dedi ...
Elissaaa SeldaAlganBayr Olur o haftalarda üzülme🙂ilacını düzenli kullan ve mümkünse en az 11. Haftana gelene kadar bolca dinlen yat.Benim 6 haftalıkken kanamam oldu 2 ay ilaç kullandım.1 ay yattım tehlikemin kalkmasına rağmen hala kendimi yormuyorum kotrollüyüm.Doktor o haftalarda ki kanamaları normal görüyor çünkü en riskli haftalar.Ama kendine dikkat edersen Allahın izni ile birşey olmaz🙂
Mervemervee SeldaAlganBayr Korkmana gerek yok. Ultrasonda tehlikeli durum olursa görünürdü doktor da uyarırdı zaten. Kanamaya,düşüğe meyil varsa açıklık şeklinde görünüyo çünkü ultrasonda. Çok araştırmıştım zamanında ordan bliyorum 😉.Doktoruna güven sen.Duani da eksik etme yine de..
Sayrkann SeldaAlganBayr oyyy canim bendeki kahverengi akintinin haddi hesabi yoktu . su gibi geliyordu hep ben hic takmadim taki kirmizi pembe karisimi gelene kadar . gittim kese etrafinda kanama olmustu igne yapti progestan kullandim 1 hafta sonra gittim kanama yok olmustu🙂