GKmrc 38 hafta 3 günlük hamileyim şu ana kadar 3 4 defa fitil verdi dokturum ama bi türlü enfeksiyonum geçmedi ne yapacam bilmiyorum normal doğum istiyorum bebeğimi kötü etkileyecek diye korkuyorum yardım edin😣😢
aslimutlu1 GKmrc sirkeli suyla her tuvalet sonrası yıka camasırlarını ütüle . Geceleri camasırsız uyu . Bol yogurt ye . Önere bilecegim seyler bunlar canım . Normal dogum yapılıyor mu enfeksiyon varken bilmiyorum
Sghslove GKmrc benim doktorum da bol su iç diyor ve sirkeli suyu o da önerdi. Ama enfeksiyon fazlayken normal Doğum yaparlar mı bilmiyorum korkma canını sıkma hiç hayırlısı neyse o olsun 💕☺️
Lindam GKmrc bende de var ne yazık ki. Daha önce suya atılan ilaçlardan içtim geçmedi. Şimdi doktor 6 tane serum yazdı sabahakşam 3 gün kullanıcam. Ekstra olarak ta tek kullanımlık suya katılan bir ilaç daha verdi Onur’da içtim inşallah geçer ikimizin de
sdsd tahlilde mi cıktı enfeksiyonunuz, bende aynı sekılde 34 teyım 4 kez fitil kullandım gecmıyor, tahlıl ve kültürdede bırsey cıkmıyor, vajina içi kremsi akıntım kalıyor sanki biraz kokulu gibi sizlerinde öylemi aslimutlu1 Sghslove Lindam GKmrc Zeydo
aslimutlu1 sdsd beniö hiç olmadı . Burda okuduğum kadarıyla bu yöntemlri deneyip iyi olanlar varmış. Ara butonundan da bulursunux o postları
Zeydo sdsd benim kasıklarımda ağrı vardı ve sık idrara çıkıyordum, dr um tahlil yaptı ve o şekilde enfeksiyonu öğrendik🙄
sdsd aslimutlu1 enfeksiyon cıkmıyor canım doktorumda cıkmadıgı ıcın tahlılde üstünde durmuyor gibi geldı
Hulyaozturk Ne yaparsanız yapın gecmıyr canım gebelıge baglı birsey. Gecsede tekrarlıyor yani. Bende bıktım şahsen fitiller kremler ama nafile. Doktorum hersey normal gorunuyor dogum dedi hersey akar gider dedi umarım normal olur da gecer diye beklıyorum ya.
Hulyaozturk busraaammm mantar enfeksiyonu diye gecıyor canım. İdrar testi yapılıyor temız cıkıyor hep
Suhedaa GKmrc tuvaletten sonra taharet alirken sirkeli suyla yika ama cok sirke kullanma pH degerini bozabilir ve iyice kurula peceteyle ve ic camasirini surekli degistir ic camasirlarini utule ve esinle iliski yasiyosan kondom kullanin
aslimutlu1 sdsd biran önce kurtulursun insallah. Akıntı bende de oluyorda , normal olarak var . Az sirkeli suyla yılanıp , kuru tutmak önemli 👍🏻
sdsd aslimutlu1 aynen canım sirkeli su yapıyorum kontrolume 10 gün var inşallahh o zamana kadar gecer 🙏🏻