Merve_osman Bilgege 22 haftalık gebeyim bebek için aldım da kendim için henüz almadım göbek dersen böyle giderse 9 aya kadar kesin çatlarım çünkü çok acıkıyorum 🤣
Serpilsaltikalp Bilgege 23 haftalığım bende. İkinci gebeliğim. Oğlum olacak. Karnım pek büyümedi. Normal göbek gibi duruyor. Hiçbirşey almadık daha. Birçok şey zaten abisininkini kullanacak. Biraz kıyafet dışında demirbaşların hepsi mevcut
Grslhndn Valla bende doymuyorum ama karnım da çok büyümedi zaten benimde oğlum olcak inşallah sağ salim alalım inşallah kızlar kucağımıza ve sağ salim büyütelim 🙏☺
Bilgege Bende hiç doymuyorum kızlar valla yedikten sonra mide kötü oluyo yiyorum 1-2 saat sonra bidaha bişeyler yiyesim geliyo birtane kızım var 2. Gebeliğim oğlum olucak inşallah bende pijamaları aldım 3 çeşit 😁 oğluşa 3 tulum aldım 6-9 aylık biberon emzik falan parça parça alıyorum 😍
Solitoo Bilgege ahh bende lcw sitesinden sipariş verdim tamamen hayal kırıklığı 🙄3-6 ay aldım pramütür bebekler için sanki
Bilgege Merve_osman ilk hamileliğimde 11 kilo almıştım bunda 6 ayıma giricem 6 kilo almışım bakalım sonlara doğru be olucak 😁