Ftmylmz Merhaba arkadaşlar 25 haftalık hamileyim ve şeker yüklemem yapıldı sonuçlarım çok şükür çok iyi dedi doktor sormak istediğin şu ki ilerleyen haftalarda şeker tekrardan çıkabilir mi bunu sormak istiyorum
Ftmylmz Lindam glikoz şurubunu içmeden önce 83 çıkmıştı daha sonra ki kan alımlarını söylemedi doktorum ama çok iyi gelmiş sonucun dedi