Merve-yoruk97 canim benim bebeyim 37 haftalik 2900 dogulmusdu.hastaneden 2700le cikmisdik.evde sarilik oldu 2500 kaldi kilosu o zaman 6 gunlukdu.10 gun sonrasi doktora gittik 3690 qram olmusdu
Mama vermisdik kilo almisdi baya.hizla aliyor kilo kendini erken toparladi baya.yani ona korkma dogunca hizla alir oyle zayif bebeler