Edaaks ponciklerin_annesi bende Selen yamana aldım Salı günü için ilk defa gidicem bakalım. Normalde genel hastanenin içindeki kadın Doğum doktorlarına gidiyordum ama bunlar nasıl bakalım
nserd Benim de salı günü randevum var ama Selen Yaman’a 😊 ikine de hiç gitmedim. Her gittiğimde değişiyor
ponciklerin_annesi nserd bende ilk defa gidicegim o yuzden hicbir bilgim yok insallah iyi bi doktordur
ponciklerin_annesi Edaaks insallah sansimiza iyi birisi dek gelir ya doktor cok onemli , hastaneye de ilk defa gidicem
nserd ponciklerin_annesi ben 14. Haftadan beri oraya gidiyorum ama, zekai tahir taşınınca diğer doktorlardan sıra alamıyorum
Nuraslanklc ponciklerin_annesi genel hastanedeki doktorlar gebe bölümünde değiller artık 🙄 neyse ki değişince hayal kırıklığı yaşamadım 👀
ponciklerin_annesi Nuraslanklc ben ilk defa gidecem daha once zubeyde ye giidiyordum ama yenikente tasndgm icin bi gideyim dedm insallah pisman olmam
Nuraslanklc ponciklerin_annesi zübeyde hanıma gidiyorsan buradan pişman olmazsın emin ol😌 gerçekten özel hastane konforunda bi yer büyük ve doktor çok fazla olduğundan öyle çok fazla sıra bile beklemiyorsun randevun olmasada da öğleden sonraya bile sıra alabiliyorsun
ponciklerin_annesi Nuraslanklc insallah canm ya dogumuda orda yaparim eger iyiyse 😊 gercekten etlikte sinirden oluyordum , ve bebegimi ilk ogrendigimde cok aglamistim o doktora asla hakkimi helal etmiyorum bana bebegin yasamaz demisti 😔
Nuraslanklc ponciklerin_annesi doğum konusundada daha memnun kalmayanı duymadım ay gebelik okuluna gidelim de görelim ne var ne yoksa
Nuraslanklc nserd evet diğer doktorlar gebe bölümünde değiller 🙄 jinekolojiye falan başka bölümlere bakıyorlar