Serapozdemir Merhaba güzel anneler ben 35+3’teyim ama bebeğim şeker dolayısıyla biraz önde gidiyor, Doktorum normal doğum istediğim için beni destekliyor ama 3600 üzeri olursa sezeryan olur dedi. Siz kaç kilo Doğum yaptınız doktorunuz normal doğum için sizi destekledi mi?
Kumsalinannesii Serapozdemir 3800 doğum yaptım iyikide normal yapmışım. Normalde 4 ten sonra Sezeryan diyorlar 3,600 az ama şekerle alakası varmıdir bilmiyorum...
Serapozdemir Kumsalinannesii şuanda 3600 değil ama son zamanlarda çabuk kilo alıyorlar biliyorsunuz ama sınırı o şekilde belirtti bende merak ettiğim sormak istedim.
anapanda12 Adı üstünde NORMAL doğum benim gebeliğim erken doğum riskiyle geçti hep ve bebeğim baş aşağı duruyordu pozisyon olarak sezeryan istedim açıkcası her halükarda dikişim olacaksa karnımda olsun diye ama doktorum normalden yanaydı ve desteğiyle dikişsiz bir doğum gerçekleşti 3.100 gram doğdu ben 2.500 falan bekliyordum inanılmaz bi his tarif edemem bebeği kucağına verince onu sarıp sarmalamak göğsünde sakinleşmesi falan cidden çok güzel bir şey sabah gerçekleşti doğumum gecesine ayaklanabildim bebeğimin bezini bile kendim değiştirdim ayakta acım ağrım oldu elbette ama çabuk toparladım bir de 4 kilo normal doğuranlar var ve makine ölçümü bazen doktorun söylediğine göre az da çıkabiliyor imkan dahilinde normal doğum tercih edin
Serapozdemir anapanda12 ben zaten normalden yanayım hayati bir bir risk olmadığı sürece. Yorumunuz için çok teşekkür ederim çok cesaretlendirdi 😊
arzu5834 Bende normaldogumla 4 kilo doğurdum Oğlumu çok şükür biraz zordu Doğum ani ama şükürler olsun sezeryan olmadı çok korkuyordum çünkü bıçak altına yatmaktan simdi ikinci gebeliğim ins buda normal Doğum olur ...